-O metro lixeiro é historia?
-Neste momento é unha infraestrutura na que temos comprometido o seu deseño pero temos que ser honestos cos cidadáns. Nestes momentos existen outras cidades de España onde a continuidade desas infraestruturas está máis que cuestionada. Non existe financiamento para poder implementar unha instalación así e a consellería dun xeito realista ten todo o seu esforzo na mellora da mobilidade a través do transporte metropolitano.
Os metros lixeiros deben ser proxectos que queden para outro momento ou probablemente queden sen ir adiante.
-Que foi do plan dos aparcamentos disuasorios?
-Nos orzamentos para este ano temos posicionado cantidade suficiente para, unha vez aprobado, iniciar las primeiras actuacións, despois de analizar as alegacións e completar ese expediente, e ao longo deste ano. Gustaríame iniciar prudentemente a execución dos primeiros. Non tanto buscar as grandes actuacións senón ordenar os feitos e as realidades que agora mesmo calquera pode contemplar. É un feito incuestionable que cando un conductor circula por zonas cercanas á cidade, nas entradas das nacionais, na área de servizo do Burgo, pode ver a cantidade de vehículos que existen aparcados nas beirarrúas, nos restos de estradas expropiadas... O primeiro é, onde agora aparcan sen ningún tipo de control, se poida aparcar de xeito ordenado.
Disuasorias sí que son las disculpas -en general y de todos- para justificar el no hacer lo prometido o lo mejor y más conveniente para los ciudadanos... De ahí nuestro desencanto con toda tufo político multicolor, que nos repele como si alergia nos diese.
Otros temas que se tocan es esta entrevista, de sumo interés, son la cuantía de la subida de los peajes, los viales futuros de conexión de la autopista con el aeropuerto de Alvedro, la Tercera Ronda, el saneamiento de la Ría, la obra del Parrote, el convenio con Ryanair a punto de extinguirse...
Fuente: La Opinión de A Coruña
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Aquí tienes tu espacio para comentarios busurbanos...: