Ya que los buses urbanos no van a poder ser de momento blanquiazules, esperamos ver de nuevo a las hormigoneras, dando ánimo y colorido con su presencia.
Y como no va a ser menos, la afición va/vamos a estar a muerte con el Dépor y después del trance, deseamos borrón y cuenta nueva para, en un par de años, ir a por la Liga en serio, que ya va siendo hora de volver a las cimas!
Ah, para los que no gusten del fútbol y tengan que hacer uso del bus, les recordamos que desde dos o tres horas antes del partido, las líneas 3, 3-A y 7 evitarán la zona dando rodeo por el Paseo Marítimo y San Roque de Afuera en sus recorridos...
Bueno, como en las demás ocasiones... (a estas alturas, nada que no sepáis, no?). Aunque ojo a los "actos previos" de apoyo, que desde media tarde en adelante pueden hacer variar las frecuencias de los buses en la zona de la Plaza de Pontevedra, Paseo Marítimo y entorno de Riazor. Riazor.org informa:
Los Riazor Blues convocan de nuevo a los suyos y a todos los coruñeses, gallegos y deportivistas a una concentración que tendrá lugar en la Plaza de Pontevedra desde las 18 horas del próximo sábado 21 de mayo. Desde allí se producirá una macro movilización camino al estadio de Riazor, donde se pretende esperar al autobús del equipo a su llegada a la puerta 0 del feudo coruñés. (...) Instan a que toda la afición inunde las gradas a partir de las 21.15 h. para convertir Riazor en una olla a presión desde el calentamiento de los jugadores. (...) Cuatro Caminos se prepara para una posible celebración fruto de una tensión que superará a la alegría de otrora.Lo que sigue sin gustarnos es el aparcamiento indiscriminado de los días de partido... En fin, lo primero el Dépor, lo demás.. a partir del lunes. Cruzad los dedos!
Imágenes: Beni Pardo
Lástima non puido ser, e non só o Depor é xa de segunda, senón tamén a nosa cidade, e tamén en mobilidade voltaremos á segunda.
ResponderEliminarO novo goberno municipal e a súa política de mobilidade, traerán a eliminación do carril-bus e máis a reducción de beirarrúas en favor da mobilidade e o aparcamento do vehículo privado, alo menos eso é o que reinvindicaba ata non fai moito o que dende xa e o novo alcalde da cidade.
Penso que nunca A Coruña foi tan de segunda.
O do Dépor solucionarase nun aniño a pouco que haxa un pouco de sorte e traballo.
ResponderEliminarO da mobilidade cidadá e o bus urbano, que é do que tratamos no blog busurbano..., hai que manté-la esperanza de que a cousa non se oriente a desface-lo xa acadado pra refacer outras cousas que poidan non funcionar mellor...
Parécenos moi estrano que iso da eliminación total do Carril Bus sexa unha medida dita "en serio". Se o PP quere facelo, consideramos que vai ser necesario un análisis moi reflexivo, xa que non vai perxudicar de golpe ós milleiros de persoas que se moven no bus de xeito máis áxil desde que se habilitou o Carril Bus; é o noso parecer "a bote pronto"...
Desde logo, algo que tamén lles conviría manter y ter en conta é o trato e la opinión autorizada dos que se pasan as horas ó volante: os buseros. E tamén algo ós usuarios, por suposto... (a nós, que non nos fagan moito caso, que non pintamos moito).Pero en fin... Xa se verá.
Ogallá sigan a senda de Yoya Neira... Alo menos a nós dábanos "bó feeling" no que viña levando a cabo... Así o plasmamos no post de hoxe luns "after weekend".
Ante todo, debemos ter pacencia y ver cómo comeza a desenrolarse todo. É un cambio importante dabondo como pra que ninguén se apresure...
(De tódolos xeitos, Anxo, ¿seica falarían de suprimir o carril bus, pero pra logo facer un estudio de reimplantación? ¿A ti sóache isto? A ver se "investigamos". Hai que se enterar ben a ver...)
Un saudiño!