15 de abril de 2009

La "VIII Volta Ciclista a Galicia" trae cortes de tráfico.

Debido á celebración da "VIII Volta Ciclista a Galicia", os días 15 e 16 de abril, vanse a producir cortes de tráfico importantes na cidade, polo que se esperan retencións tanto nos itinerarios previstos como nas vías alternativas (Rda.Nelle, Avda. Arteixo,etc.).



  • Mércores 15:
    Chegada da 1ª Etapa, a partir das 17 horas aproximadamente.
    Comezarán os cortes de tráfico en Avda. de Finisterre, Rolda de Outeiro, Manuel Murguía, Paseo de Rolda, Paseo Marítimo (zona Estadio) e Avda. da Habana (Meta).
    Recoméndase evitar circular pola zona afectada desde as 16 ás 19 horas.
  • Xoves 16:
    Saída da 2ª Etapa, a partir das 14 horas realizarase unha saída neutralizada desde Mª Pita, discorrendo por Paseo do Parrote, Paseo Marítimo, Manuel Murguía, Rolda de Outeiro e Avda. de Arteixo.
    Recoméndase evitar circular pola zona afectada desde as 13:30 ata as 15:00 horas.
A edición deste ano da Volta Ciclista a Galicia -proba por etapas de carácter nacional elite e Sub 23 que se disputará entre o 15 e 19 de abril- presentouse cun percorrido moi completo que fará que sexa unha proba moi competitiva nos seus 640 Kms.
A Volta conta cunha participación de 19 equipos de 7 ciclistas dos cales son 7 son galegos, 2 portugueses, 1 ruso e 9 nacionais que darán un gran nivel á proba.

Fuente: Coruna.es
Cartel: Federación Galega de Ciclismo

3 comentarios:

  1. Interesante el punto de Pastoriza, donde la gente verá a los ciclistas quizás subir a pie la bicicleta.
    Lo digo porque el porcentaje máximo de pendiente que hay en ese tramo calculo que es del 9-10% en su punto más alto. Y creo que me quedo corto.

    También interesante puede ser cómo bajarán la Ronda de Outeiro, donde me imagino se alcanzará una punta de 80-90 kmh si se toma bien la curva de derechas que hay al final de la cuesta (abajo, claro).

    Lo cierto es que no se ha anunciado nada esta competición, ni en La Voz ni en La Opinión... hasta hoy mismo. Esto va a dar quebraderos de cabeza durante un par de horitas por la zona.

    Buses afectados: 6 y 6A, 7, 14, 20 y 22.

    ResponderEliminar
  2. Postdata, que se me ha olvidado:

    El 3, el 3A y el 12. Durante ese par de horas, me imagino que tomarán el 3 y el 3A el paseo marítimo hasta Labañou, para seguir su recorrido habitual. Y el 12 también, bajando por Avenida de la Habana.

    ResponderEliminar
  3. Información que se nos quedó en el borrador del post la que tú has completado.
    Magnífico trabajo, compañero!
    Gracias ;-)

    ResponderEliminar

Comentarios busurbanos...: