20 de junio de 2011

«El carril bus lo quitaremos antes de que acabe este año», tras hacerse "el estudio".

Hoy lunes es cuando se prevé (o esperábamos, ya se verá) que Julio Flóres, concejal de transportes, dé más datos que vayan aclarando el futuro de ciertos aspectos del transporte urbano de Coruña, dentro de los "temas de interés para la ciudad". Hasta ese momento, reproducimos el artículo de La Voz de Galicia, reflejando el anuncio de que el Carril Bus actual tendría los meses contados... [Actualización: Finalmente no hubo declaraciones al respecto hoy]

Uno de las primeros anuncios que realizó Negreira nada más saber que había ganado las elecciones fue la eliminación del carril bus. Ahora lo mantiene y le pone fecha límite, «antes de final de año». Eso sí, se realizará un estudio de tráfico previo para evitar, en la medida de lo posible, el menor impacto en la circulación.

Ya se vuelven a intuir, tímidas, las viejas costumbres en San Andrés...

El regidor ya había criticado la instalación del carril bus en la zona centro, entre Juan Flórez y la calle San Juan porque «no es el lugar más apropiado» para instalarlo: «No es que esté en contra del carril bus. La idea es buena pero ha resultado nefasto donde se ha colocado. Ha ayudado a que la calle esté desierta, desde Federico Tapia hasta San Andrés y San Juan», explicó hace días.

El alcalde también se comprometió a hablar «con los vecinos y asociaciones» para intentar minimizar los «efectos negativos» de algunos bulevares como el de «General Sanjurjo o Pablo Picasso tuvieron para todos los vecinos, para el tráfico y para el pequeño comercio».

Y explicó que uno de los principales objetivos para el nuevo gobierno es solucionar los problemas de tráfico. Dice que van a confluir distintas medidas «desde tener un plan de movilidad para toda la ciudad, que no existe a día de hoy, hasta culminar infraestructuras viarias que son clave».

Nota del blog busurbano:
Por lo que podemos leer en el enlace que os adjuntamos a la nota de Yoya Neira respecto al "no-existente" plan de movilidad -y por lo que sabemos en el blog-, algo no cuadra, no encaja, no parece corresponderse con la realidad... No hay remedio...

También insistió Negreira en la importancia de potenciar el transporte público tanto el metropolitano como el de la propia ciudad porque «es uno de los déficits que tenemos todavía». Sin olvidarse tampoco del metro ligero, un objetivo que prevé a largo plazo.

Fuente: La Voz de Galicia
Imagen: Blog Busurbano
Nota: FB de Yoya Neira

9 comentarios:

  1. Entendo en esta frase de: "Eso sí, se realizará un estudio de tráfico previo para evitar, en la medida de lo posible, el menor impacto en la circulación."

    Que se vai quitar o carril bus e que se fará un estudio de tráfico para evitar un menor impacto na circulación da confluencia do transporte público e privado, o que da a entender que non se vai a instalar carril-bus en ningures, nin vias anchas nin estreitas, senón que van circular conxuntamente o transporte público e privado e que farán un estudio, para que non haxa atoamentos.

    Toda unha solución para o transporte nesta cidade. Eso sí espero que a medida empece a dar excelentes beneficios aos comerciantes das zonas afectadas, senón, será hora de culpabilizar a estes do novo caos circulatorio que se vai a producir nesta cidade ao igual que eles culpabilizaron ao carril bus da sua ruína económica.

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  2. Anxo, estaría bien que nos contases tu opinión y nos dijeses qué soluciones crees que podrían ser buenas para el transporte urbano en general; su lentitud, las frecuencias y los trayectos de las líneas en particular. Digo yo que cuando alguien critica es porque tiene una alternativa que considera más favorable que la que se propone.
    Un saludo.

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  3. Isaac, sei que es novo neste blog, pero os que por aquí levamos un tempo xa plantexamos as nosas preferencias moitas veces, pero ainda así comentoche a grandes rasgos o que propoño eu, para que vexas que non critico por criticar. Nin que teño un odio en especial contra este novo goberno, senón que como xa dixen non me gostan os populismos, e o prometer o que me peta, sen ter alternativas. Se propós eliminar o carril-bus da alternativas, non digas que o vas quitar para logo dicir que vas facer un estudo, suponse que primeiro farás o estudo é en base a ese estudo, plantexarás a eliminación ou non do carril bus. Pero como parece que aquí o que teño que dar alternativas son eu aí van, non che fago esperar máis.

    Eliminación dentro do posible do tráfico rodado no centro da cidade, con aparcadoiros disuasorios nas entradas a cidade con buses lanzadeira hacia os polígonos industriais e o centro da cidade. (Esto xa hai xente que o fai deixando o coche no aparcamento do Coliseo ou Carrefour e utilizar a Liña E Universidade para achegarse ao centro, sen ter que buscar aparcamento ou pagar a O.R.A).

    Implantación de microbuses, para a interconexión de barrios, implantación de liñas circulares, non ten sentido que todas as liñas sexa lineais e que practicamente todas fagan o mesmo percorrido de ida e volta e practicamente todas polas mesmas rúas.

    Creación de máis carril bus, deixar o carril bus no centro (o actual), e intentar implantalo nas duas Rondas na primeria a de Nelle e na Segunda a de Outeiro, a terceira xa debería contar tamén cun carril bus, tamén a posibilidade de implantalo nas vías de acceso para as liñas urbanas e interurbanas, tanto nas Xubias como por Alfonso Molina.

    Mellorar as frecuencias e o horario. De nada serve que unha liña comence a funcionar ás 8:00 na cabeceira se eu teño que entrar a traballar ás 8:00, alongar o servizo cun servizo nocturno que funcione toda a semana non só para a xente que vai de marcha as fins de semana. Aumentar as liñas que conecten cos polígonos industriais e reforzar a sua frecuencia nas horas puntas.

    Mellorar as liñas de ferrocaril, temos unha liña que conecta a comarca ca Universidade que está infrautilizada o ben polo seu horario ou ben polo seu pouco coñecemento.

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  4. Dar prioridade a público non ao privado, non ten sentido que se elimine o transporte público polo centro da cidade en beneficio do transporte privado, para o suposto beneficio duns poucos comerciantes (non todos os comerciantes polos que pasa o carril-bus piden a sua eliminación).

    O carril-bus non está a acabar cos comercios da zona centro, senón xa se verá cando o quiten, a rúa Real, a Praza de Lugo, non teñen circulación son peonís están no centro e non sufren as consecuencias da crise, tal vez o seu problema está en eles, pero sempre é mellor culpar aos demáis, o comercio ten que modernizarse, xa o dixen no século XXI non ten sentido que nalgúns comercios non te deixen pagar con tarxeta, que non saquen un zapato ou prenda por non desfacer o escaparate, que non devolvan os cartos se non estas satisfeito co que mercaches, etc. etc.

    Non podemos castigar aos usuarios do bus, decindo como se dixo que se ten que pasar o bus a rúas periféricas e que vaian andando ao centro porque total a cidade e pequena e só teñen que andar 200 m., 200 m. que si poden andar os usuarios do bus, pero non os supostos clientes dos comercios ou establecementos hosteleiros.

    Por que se fai caso e se elimina un carril bus en beneficio dun poucos comerciantes para o seu beneficio particular, e non se fai caso ao que reclaman milleiros de usuarios do bus, e os profesionais do volante, por que se elimina o carril-bus en pro do beneficio duns comerciantes para o seus beneficios privados, e se elimina en contra dos milleiros de usuarios, do transporte e en beneficio de toda a cidade? Que intereses se agochan tras a eliminación do carril-bus, quizáis deberíamos preguntarnos esas cuestións.

    En fin tamén gostaríame saber as túas alternativas, Isaac, por que o único que escoitei de ti foi a de pasar o carril bus a rúas como o Paseo Marítimo, pero logo criticas o pouco uso que ten o tranvía, e precisamente ten pouco uso, porque non conecta nada, o que faría o bus se o pasamos prácticamente polo mesmo percorrido.

    Un saúdo Isaac.

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  5. Canto traballo nos aforrades e qué valiosas as contribucións dos nosos habituais e fieis...
    (Grazas a todos)

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  6. Por certo Isaac ti que defendes tanto o plan de mobilidade deste novo goberno.

    Dime como é que eles poden criticar ao goberno sainte por implantar o carril-bus sen ter un plan de mobilidade (que non é certo).

    E eu non poida criticar ao goberno entrante por eliminar o carril-bus sen ter nin sequera un estudio do trafico, xa non digo un plan de mobilidade.

    Grazas spidertrolero, penso que ambolos dous levamos tempo coincidindo nas nosas propostas.

    Blogbusurbano, quizáis con tanto tempo e traballo que os aforramos teremos que pensar en formar parte do plantel e poder cobrar un salario, hehehe.

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  7. Ah, pero... ¿que non che chega a nómina á tua casa cada fion de mes? (...) Vaia, haberá que falar co servizo de Correos pero que moi seriamente... ;-)

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  8. Eu como din os do 15M, sobrame moito mes ao final da nómina.

    Así que hai que intentar novos ingresos, hehehe :D

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Comentarios busurbanos...: