Los que habéis inspeccionado ya la zonas "conflictivas" tenéis ya elementos de juicio que ir adelantándonos. Y así comprobar en qué medida vuestros temores o esperanzas se ven/verán hechas realidad.
Por ejemplo,
- Anxo prevé complicaciones en Severo Ochoa con Galileo Galilei, [punto 2] (tramo recien reformado que aún no hemos visto).
- Spidertrolero constata que el carril de giro exclusivo ya está siendo utilizado por todos los vehículos [punto 1], anulando todo privilegio al bus y con el consiguiente atasco y peligros varios...,
- y Anónimo analiza ambos escenarios [punto 1] y [punto 2]
- Nosotros tendremos en cuenta el [punto 3] del plano, por la posibilidad de que el tráfico afecte a la incorporación del bus desde la parada hacia Newton a ciertas franjas horarias...
A lo largo del fin de semana comentaremos en detalle estos nuevos puntos conflictivos - que esperamos que dejen de serlo desde el domingo...-. Como siempre, la labor de concienciación, de ser necesaria, la va a tener que realizar la Policia Municipal y su método recaudatorio. Porque parece que nuestra estrecha mentalidad global no da para muchas alegrías...
O eso o la tecnología busurbana (...). Veremos qué se puede hacer.
Gráfico: blog busurbano
O tramo por Agrela ten moitas complicacións, o carril SOLO BUS tanto de Severo Ochoa (a parte de ser moi pequerrecho) e o da Avda. de Arteixo vai ser utilizado polos vehículos particulares, ademáis quen dí que non o utilizarán tamén os buses escolares ou de empresa que circulan polo polígono.
ResponderEliminarO carril bus en Severo Ochoa é complicado, a primeira parada despois do cruzamento con Galileo Galilei non está tan preto, ademáis nese tramo ainda que non o pareza está prohibido aparcar "Excepto Transportes Ligeros Ayto La Coruña" así dí o sinal, lugar que como se pode observar se atopa ocupado por toda clase de vehículos, ademáis habería que mover a parada que teñen os transportistas lixeiros nese carril.
O cruce Severo Ochoa-Newton, tamén e complicado en horas punta, xa que o carril da dereita vese afectado polo semáforo de Newton-Finisterre chegando a ringleira de coches moitas veces ata a altura do Dolce Vita, o da esquerda normalmente non ten problemas salvo os listos que o usan para adiantar e xirar na rotonda e coller novamente a dirección Newton-Finisterre o ben directamente quedar no cruce e colarse nesa dirección. Nesa rotonda esta prevista a colocación dunha cámara de tráfico para regular a apertura do semáforo de Newton-Finisterre e que non se produzan esas ringleiras, así que non tardará en ter solución.
De todos os xeitos Agosto non é compricado en tráfico en Agrela así que non terán maior dificultade o peor chegará en Setembro e sobre todo a partires do 15, cando empeza de novo o tráfico intenso no polígono.
Pois non sabemos se dicirche que non estaría de máis mover esa zona de aparcamento dos transportes lixeiros do concello máis adiante, traer máis pra acó a parada do bus, e limitar coas "aletas de tiburón" o caho entre o semáforo e a saída da parada, como propoñemos no post no que aparece a imaxe nocturna do novo mini-carril...
ResponderEliminarRespecto á parada próxima á glorieta (na que estamos dacordo que pode haber certo tapón e dificultar o acceso do 11 ó outro carril para tomar Newton en dirección Dolce Vita/entrada lateral...), unha proposta que se nos ocorrera foi instalar a parada entre a entrada e saída de Makro, nunha pequena zona de aparcamento que ben podería acoller unha parada (escasa, pero...). Deste xeito o bus xa pillaría o carril esquerdo de Severo Ochos desde a parada do Dolce Vita ata a propia glorieta... evitando no posible a aglomeración dos que queren xirar á dereita cara a Avda. Fisnisterre. Ó mesmo tempo tampouco quedaría demasiado alonxada do cruce...
Son propostas ó chou, porque ó mellor estamos facendo "castelos no ar"... e non ocorre nada.
O que si tememos é o uso xeneral de estes tramos por outros coches, buses, camións, motos, bicicletas...
Son moi interesantes tódolos comentarios que ides deixando sobre estes puntos delicados.
O que sí queremos destacar, e volveremos sobre este detalle sen dúbida ninguha, é o absurdo que resulta vir pola Avda de Arteixo (como vai facer a partir do domingo o 11, cara a Severo Ochoa) e non poder ir de frente para ir a Dolce Vita. Confirmamos que nos parece carente de sentido hoxendía. E como lemos noutro comentario de BC, unha solución que autorizaría os accesos a tódalas direccións sen discusión sería unha glorieta, efectivamente...
A parada frente a Makro sería imposible xa que nese tramo tamén hai complicacións das ringleiras de coches que se soen dar para entrar na gasolineira (lembrar que a pesar de ser de autoservicio é a máis barata da cidade).
ResponderEliminarA glorieta da que falades no cruce entre Severo Ochoa e Galileo Galilei, en principio creo que está proxectada que se chegue a facer ou non xa é outra cuestión distinta.