27 de noviembre de 2015

Aterrizan al fin las #TarjetasMillennium un mes después! A ver a partir de ahora cómo va la cosa...

Lo leíamos ayer en La Opinión de A Coruña y poco más tarde recibíamos la nota de prensa. Así las cosas, vamos a actualizar -en fecha y contenidos- este post:

"Un mes después de que se parase la expedición de tarjetas Millenium, el problema parece resueltoEn la mañana de ayer, el departamento de Mobilidade Sostible ya tenía en sus manos ejemplares del dispositivo y procedía a probar su funcionamiento antes de volverlos a poner en ventanilla.


El suministro llevaba interrumpido desde la última semana de octubre, lo que, en términos económicos para muchos usuarios, implicaba lo que analizábamos en días pasados en un DOSSIER en este mismo Blog Busurbano) y comentábamos en el twitter del @BlogBusurbano, principalmente.

El Concello, que calculó que en un principio los problemas se prolongarían solo una semana, explicó que la falta de dispositivos de la empresa proveedora deriva de la entrada en liquidación de la sociedad que fabrica el cartón a inicios de año y su posterior adquisición por parte de otra firma.

Esta empresa es la suministradora única del cartón, que impide acudir a otro proveedor, por lo que no es la primera vez que ocurre, según explicó el presidente de la Compañía de Tranvías, José Prada, en rueda de prensa ajena a este tema.

En la nota de Prensa enviada a los medios, previa al día de hoy -viernes 27/11, día en que "regresan" oficialmente las Tarjetas Milleninium- esto es lo que destacamos:

Chegaron!
O Concello da Coruña xa recibiu da empresa provedora as primeiras Tarxetas Millennium, que comezan a expedirse desde esta mañán de venres -27 de novembro-, unha vez testeadas onte por parte da Concellería de Mobilidade Sostible para garantir o seu correcto funcionamento e respetando a orde de entrada das solicitudes recollidas na lista de espera para o cambio.

Onde?
Os usuarios e usuarias que as precisen deberán acudir ós seguintes puntos de expedición (postos ó día, gracias a un comentario ó pé do post):

  • Oficinas municipais situadas nos baixos do Pazo de María Pita,
  • Oficinas municipais sitas na Estación de Autobuses (entrndo, á esquerda, aló ao fondo)
  • No Fórum Metropolitano (Parque Europa)
  • Ágora (zona Ventorrillo)


Lamentable espera.
O concelleiro de Mobilidade Sostible, Daniel Díaz Grandío, lamentou "a espera que tiveron que soportar moitos veciños e veciñas" que tiñan solicitada unha nova tarxeta Millennium, aínda que recordou que...
"...os problemas viñeron derivados da xestión que destes dispositivos se fixo en anteriores etapas de Goberno". 

Dende a súa implantación, a Millennium estivo vinculada a unha única empresa, ao estar dotada dun circuíto de fabricación e un software específicos, así como unha aplicación deseñada de maneira individualizada para o cartón que alberga o chip. Os problemas de subministración da empresa provedora motivaron que o Concello tivese que suspender o servizo de expedición de tarxetas.

Haberá "stock" pra 2016.
Por outro lado, o edil manifestou que, neste momento, o Concello "conta xa cun stock de tarxetas Millennium suficiente para cubrir as necesidades de todo o próximo ano". Namentres, o Goberno local está a analizar numerosos informes co fin de acadar...
"...un sistema máis fiable e económico, que reduza drasticamente o custo que ten para o Concello cada tarxeta e que, sobre todo, acabe coas molestas os a as usuarias do transporte urbano. O que estamos intentando dende o Goberno local é que nun futuro, as Millennium se poidan solicitar a diversos provedores, e non só a un, como agora"

"Canto menos fallen estas tarxetas, máis axiña poderán subir as persoas ao transporte urbano, e máis melloraremos o tránsito do transporte público. Ademais, se as tarxetas non se averían, reducimos o custo que supoñen para o Concello e para os veciños e veciñas que teñen que volver a solicitala"

Fuente: La Opinión de A Coruña , Concello da Coruña , @EloyTP

2 comentarios:

  1. Yo ya tengo la mía! Adquirida en la Estacion de Autobuses y sin soportar colas! Esperemos que no vuelva a haber problemas! :)

    ResponderEliminar
  2. Además de la Estación, el Ayuntamiento y el Fórum, también las despachan en el Ágora.

    ResponderEliminar

Comentarios busurbanos...: