Un hecho poco habitual que concentró miradas de curiosos en la zona, y al que no asistíamos desde hace años, lo cual no quiere decir que no se dé de cuando en vez... Por lo visto en la parte final de la intervención, daba la impresión de que solventaron bastante bien el imprevisto.
Un aliciente especial era que el hecho se producía en la recién inaugurada Avenida del General Sanjurjo (futura Avenida de Oza), todavía envuelta en ecos de polémica por el tema del único carril y las paradas del bus urbano...
A propósito de este tema, a ver si recuperamos una frase pronunciada por una señora en otro vídeo..., a ver si lo recuperamos para próximos posts. Queda así la cosa.
Imágenes y vídeo:
Blog Busurbano
Vaia, non quero ser mal pensado, pero que casualidade que xusto o primeiro día hábil trala inauguración pinche un bus urbán, que fai anos que non pincha ningún. Haberá que mirar as cámaras a ver se alguén se adicou a poñer cravos nas paradas do bus para que se producise un grande atasco na Avda. Xeneral Sanjurjo, para así poder dar máis validez aos argumentos de que a rúa así é unha ratoeira.
ResponderEliminarEn fin non imos ser tan mal pensados, non si?
Home, <:-D non se nos ocorrira tal posibilidade... De tódolos xeitos, nos comentarios da nova no facebook busurbano, José Manuel apunta unha posibilidadé lóxica que tamén consideramos a posteriori:
ResponderEliminarTuvieron que tener algun otro problema añadido, por un pinchazo en una de las ruedas gemelas no se cambia la rueda en la calle, se cambia el bus...
E nós poidemos ver no asfalto o que nos pareceron cachiños do que se supón goma de neumático, coma nos circuitos de Fórmula 1.
Claro, se pasa unha vez á semana, xa sospeitaríamos todos o mesmo...
(Ó día seguinte...:)
ResponderEliminarAnxo, xa temos o medo no corpo... logo de ver cómo se suceden as incidencias na zona de General Sanjurjo...
Como xa dixemos por aí, estamos a considerar rebautizarnos como...
O BLOG BUDÚS-URBANO...