30 de julio de 2010

Puntos delicados en el nuevo recorrido del 11 por la Grela. Y a partir del domingo... ¿lo seguirán siendo?

Los comentarios relativos a los nuevas rutas de entrada y salida del 11 en el polígono de La Grela nos llevan irremediablemente abrir un pequeño paréntesis en forma de plano de situación para acoger los nuevas opiniones que van llegando al blog.


Los que habéis inspeccionado ya la zonas "conflictivas" tenéis ya elementos de juicio que ir adelantándonos. Y así comprobar en qué medida vuestros temores o esperanzas se ven/verán hechas realidad.

Por ejemplo,

A lo largo del fin de semana comentaremos en detalle estos nuevos puntos conflictivos - que esperamos que dejen de serlo desde el domingo...-. Como siempre, la labor de concienciación, de ser necesaria, la va a tener que realizar la Policia Municipal y su método recaudatorio. Porque parece que nuestra estrecha mentalidad global no da para muchas alegrías...

O eso o la tecnología busurbana (...). Veremos qué se puede hacer.

Gráfico: blog busurbano

3 comentarios:

  1. O tramo por Agrela ten moitas complicacións, o carril SOLO BUS tanto de Severo Ochoa (a parte de ser moi pequerrecho) e o da Avda. de Arteixo vai ser utilizado polos vehículos particulares, ademáis quen dí que non o utilizarán tamén os buses escolares ou de empresa que circulan polo polígono.

    O carril bus en Severo Ochoa é complicado, a primeira parada despois do cruzamento con Galileo Galilei non está tan preto, ademáis nese tramo ainda que non o pareza está prohibido aparcar "Excepto Transportes Ligeros Ayto La Coruña" así dí o sinal, lugar que como se pode observar se atopa ocupado por toda clase de vehículos, ademáis habería que mover a parada que teñen os transportistas lixeiros nese carril.

    O cruce Severo Ochoa-Newton, tamén e complicado en horas punta, xa que o carril da dereita vese afectado polo semáforo de Newton-Finisterre chegando a ringleira de coches moitas veces ata a altura do Dolce Vita, o da esquerda normalmente non ten problemas salvo os listos que o usan para adiantar e xirar na rotonda e coller novamente a dirección Newton-Finisterre o ben directamente quedar no cruce e colarse nesa dirección. Nesa rotonda esta prevista a colocación dunha cámara de tráfico para regular a apertura do semáforo de Newton-Finisterre e que non se produzan esas ringleiras, así que non tardará en ter solución.

    De todos os xeitos Agosto non é compricado en tráfico en Agrela así que non terán maior dificultade o peor chegará en Setembro e sobre todo a partires do 15, cando empeza de novo o tráfico intenso no polígono.

    ResponderEliminar
  2. Pois non sabemos se dicirche que non estaría de máis mover esa zona de aparcamento dos transportes lixeiros do concello máis adiante, traer máis pra acó a parada do bus, e limitar coas "aletas de tiburón" o caho entre o semáforo e a saída da parada, como propoñemos no post no que aparece a imaxe nocturna do novo mini-carril...

    Respecto á parada próxima á glorieta (na que estamos dacordo que pode haber certo tapón e dificultar o acceso do 11 ó outro carril para tomar Newton en dirección Dolce Vita/entrada lateral...), unha proposta que se nos ocorrera foi instalar a parada entre a entrada e saída de Makro, nunha pequena zona de aparcamento que ben podería acoller unha parada (escasa, pero...). Deste xeito o bus xa pillaría o carril esquerdo de Severo Ochos desde a parada do Dolce Vita ata a propia glorieta... evitando no posible a aglomeración dos que queren xirar á dereita cara a Avda. Fisnisterre. Ó mesmo tempo tampouco quedaría demasiado alonxada do cruce...

    Son propostas ó chou, porque ó mellor estamos facendo "castelos no ar"... e non ocorre nada.

    O que si tememos é o uso xeneral de estes tramos por outros coches, buses, camións, motos, bicicletas...

    Son moi interesantes tódolos comentarios que ides deixando sobre estes puntos delicados.

    O que sí queremos destacar, e volveremos sobre este detalle sen dúbida ninguha, é o absurdo que resulta vir pola Avda de Arteixo (como vai facer a partir do domingo o 11, cara a Severo Ochoa) e non poder ir de frente para ir a Dolce Vita. Confirmamos que nos parece carente de sentido hoxendía. E como lemos noutro comentario de BC, unha solución que autorizaría os accesos a tódalas direccións sen discusión sería unha glorieta, efectivamente...

    ResponderEliminar
  3. A parada frente a Makro sería imposible xa que nese tramo tamén hai complicacións das ringleiras de coches que se soen dar para entrar na gasolineira (lembrar que a pesar de ser de autoservicio é a máis barata da cidade).

    A glorieta da que falades no cruce entre Severo Ochoa e Galileo Galilei, en principio creo que está proxectada que se chegue a facer ou non xa é outra cuestión distinta.

    ResponderEliminar

Aquí tienes tu espacio para comentarios busurbanos...: